Atenţie, clişeu!

310767-1680x1050-Fire-and-Wine

Am terminat cu retrospectivele, am băut un pahar de vin roşu ca să le pecetluiesc şi mi-am dat seama de un lucru: dacă un bărbat se uită la mine pe stradă, în magazin sau în orice alt loc public, în loc să mă gândesc că-s faină şi-i place de mine, mă uit repede dacă nu cumva am plecat fără pantaloni… Încrederea mea în mine e praf, care va să zică, chestiune ce trebuie urgent remediată. Pentru 2014 am planuri mari – să fim sănătoşi, să fim tari şi să trecem cu bine prin toate, noi trei. Şi să încercăm să fim liniştiţi şi fericiţi. Îmi mai doresc ca mama şi Z să fie şi ei sănătoşi şi să facă parte din viaţa noastră. Am mai adăugat, cu ocazia revelaţiei pe care am avut-o, că e musai să-mi recapăt încrederea în mine – nu de alta, dar nu vreau să le dau ălora de mi-au distrus-o, satisfacţie. Am zis! Nu mai beau încă un pahar de vin roşu, că mă îmbăt înainte de termen, dar o să beau la noapte şampanie pentru copii.

Lasă un răspuns

