În caz de grotesc, apăsaţi butonul de panică

1016807-1680x1050-[DesktopNexus

Mă simţeam bine, chiar foarte bine având în vedere că e vineri, râdeam, povesteam, când o senzaţie de ameţeală şi de negru în faţa ochilor a pus stăpânire pe capul meu. N-am mâncat aseară, m-am gândit şi am băgat repede trei banane, anunţându-mi în prealabil colega că mi-e rău. Mâinile au început să-mi tremure, palmele mi-au transpirat brusc – de sperietură, îmi zic. Deschid şi un pachet de biscuiţi şi în timp ce molfăiam fără poftă dintr-unul, îl simt inundându-mi inima, ficaţii, stomacul, sufletul. Am fugit, înjurând, să-mi dau cu apă rece pe chip. Din oglindă, de sub fardul frumos aplicat de dimineaţă, mă privea înspăimântată o faţă palidă cu cearcăne adânci, de parcă mi le colorase cineva în drum spre toaletă. Am mai înjurat o dată, să fiu sigură, şi m-am întors în birou. Am rămas puţin în picioare să mă conving că a plecat, apoi m-am aşezat cu teamă pe scaunul pe care stăteam când l-am simţit venind. Era tot acolo. L-am simţit iar insinuându-se parşiv după aproximativ două secunde jumate. Fuga din mine nu e o opţiune, pentru că asta aş vrea să fac în momente ca astea. Şi pentru că nu pot să fug din mine, fug cu mine. E greu şi aşa, pentru că mă ţintuieşte, mă sperie, mă ameninţă că dacă fac vreo mişcare mă omoară. Nodul de plâns din suflet nu poate să urce mai sus şi dacă reuşeşte, se opreşte în gât. E atât de grotesc atacul ăsta că mă face să-mi pierd orice raţiune. Am plecat, că nu puteam să mai stau. Am alergat tot drumul plângând. Strada era pustie, dar chiar dacă n-ar fi fost… Am ajuns acasă cu o frumoasă durere de cap şi cu o teribilă oboseală. Şi tocmai când crezusem că am scăpat.

Lasă un răspuns

