Rupturi

286082-1680x1050-[DesktopNexus.com]

Ai văzut și tu cum s-a izbit cuvântul ăla de perete? Ha, ăla ți-a vâjâit pe lângă ureche. Închide fereastra, să nu zboare afară. Ah, ăsta mi s-a înfipt în inimă, iar ăsta face totul să se învârtă. Ăsta m-a mângâiat, iar celălalt îmi face sângele să alerge prin vene. Pe ăsta șoptit o să-l visez la noapte. Ăla a căzut pe jos și s-a spart. Ăsta mă bântuie de când ai plecat. Pe ăsta am vrut să ți-l împlânt în vintre. Ăsta mă cheamă. Pe ăsta aș fi vrut să-l iau înapoi. Ăla a venit și s-a dus, gol. Ăsta te alungă. Ăsta mi-a umplut sufletul. Ăsta m-a alintat, celălalt mi-a zâmbit. Altul care s-a spart. Unul a trântit ușa. Altul aleargă mai repede ca gândul. Ăsta ți s-a rostogolit din ochi. Pe astea nu le găsesc, iar pe celelalte le-am irosit. Ăsta nu poate fi rostit. Pe ăsta nu l-am înțeles. De ăsta mi-e dor. Iar ăsta, ăsta care tace…

Lasă un răspuns

