Exorcizare

1164724-1680x1050-[DesktopNexus.com]

Hei! Hei, deschide! Unde te uiţi aşa aiurită? Sunt aici, înăuntru, unde-am fost mereu. Unde m-ai lăsat să mă zvârcolesc, să agonizez, să urlu. Unde ai uitat de mine. Ştiu că mă auzi, nu te preface că ai treabă! Hei! Ştii senzaţia aia de azi-dimineaţă? Aia de groază care ţi s-a strecurat în stomac? Tot eu eram. Şi tu ştii, ştii ce vreau, că de-aia nu te uiţi la mine. Mi-ai închis fereastra asta în nas, ai ferecat-o şi ai zis c-ai scăpat. Că n-o să mai vreau niciodată nimic. Că n-o să mă mai auzi şi că poţi trăi fără mine. Te-ai gândit că dacă nu mai văd în afară şi nu te mai gândeşti la mine, nu mai exist. Păcat, te ştiam fată deşteaptă. Te ştiam puternică, mai presus de toate. Acum eşti doar o temniţă drăgălaşă şi cam isterică şi dacă nu mă laşi să ies, să zbor, aşa o să fii mereu, oricât ai încerca să te controlezi. De unde crezi că vin răbufnirile alea? De ce crezi că lacrimile ţi s-au transformat în urlet? De ce crezi că în loc să fii mai bine, eşti tot mai rău? De ce crezi că ţi-e frică? Eu sunt singura ta speranţă. Lasă-mă să ies, lasă-mă să te ajut. Lasă-mă să te fac să vezi. Exorcizează-mă de tine, pentru că tu eşti demonul meu, nu invers! Ştii senzaţia aia când vrei să fugi din tine? Eu vreau să fug din tine, să-ţi trag două palme si să te trezesc la realitate. Deschide ochii şi priveşte-mă. Lasă-mă să te luminez, întunericul nu-ţi prieşte deloc. Niciun om nu poate trăi fără suflet. Au mai încercat şi alţii şi au ajuns rău. Aha, ţi-am atras atenţia! Acum respiră, lasă-ţi lacrima din colţul ochiului să-şi urmeze drumul şi învăluie-te-n mine. Nu-ţi fie teamă să simţi.

Lasă un răspuns

