Have I Met Me?

1236608_711308255563199_1966902579_n

Am voie să greșesc!

M-am trezit, am bântuit prin casă ca de obicei și când am dat ochii cu mine în oglindă, mi-am zâmbit. Din suflet, spontan, cu drag. Sunt cine am vrut mereu să fiu. Sunt eu – zevzeacă, expansivă, impulsivă, cu mintea brici, cu capul plin de vise. Dacă mă privești de la distanță ești în siguranță, dacă te apropii, te amețesc. E dezordine și tumult în mine, dar e dezordinea și tumultul meu. Sunt plină de paradoxuri. Sunt într-un șablon greșit, în care n-am ce căuta, de-aia nu pot respira. Trebuie să învăț să pierd controlul. Trebuie să sparg zidurile astea și să zbor.

– Ești proastă de bună. Ești pansamentul pe care-l pui la rană, dar știi ce se întâmplă cu pansamentul la sfârșit…

De azi sunt liberă să zbor, să greșesc și să nu mă simt vinovată. Sunt liberă să respir cum vreau eu, nu cum cred alţii că ar trebui. Sunt liberă să fiu fericită fără să mă tem. Dacă te apropii, te amețesc, dacă stai la distanță, ești în siguranță. Sunt cine am visat mereu că aș fi.

Lasă un răspuns

