Facebook-ul, inconștientul și eu

Spun repede, că se arde ceva pe foc.

Azi, datorită sfatului psihologului meu de a-mi face prieteni, am dat cap în gură cu penibilul. El cap, eu gură. Întâi am râs, apoi mi-a venit să plâng de disperare. Dar să zic odată, să scap de pe suflet. (Chiar, oare de ce le pun pe toate pe suflet? Oare nu văd că nu mai încap?) M-am trezit cu un mesaj de la un… om, să zicem, pe Facebook, că-s faină rău și-ar vrea să mă cunoască. Complet necunoscut. În prima fază am reacționat normal și natural. Normalul meu, desigur. L-am ignorat cu desăvârșire, zicându-i printre dinți: du-te, bă, fasole. Apoi inconștientul (că altfel n-am cum să-i spun) s-a pus pe treabă și a croșetat el o chestie cum că sălbatico, fă-ți prieteni, că iar dă anxioasa peste tine. Intru iar (că ieșisem) și-i trimit… omului cerere de prietenie. În doi timpi și trei mișcări, de nici n-am avut timp să-nțeleg ce se-ntâmplă pe lume, m-a cerut de… cunoștință, m-a-ntrebat ce doresc și s-a și desprietenit de mine când am încercat să-i spun că nu doresc nimic în mod special. Am rămas buimacă, apoi am râs și după vreo două ore (că funcționez la ralanti) m-a izbit: oamenii nu vor să fie prieteni, nu vor nici măcar să se cunoască; oamenii vor doar să și-o tragă.

Acum stau înfășurată strâns într-o frumoasă criză de anxietate. Dacă îmi ascultam instinctul atotștiutor născut direct din subconștientul meu deștept și nu inconștientul de creier (pentru că eu nu sunt o ființă atât rațională, cât instinctuală), eram bine-mersi, fără palpitații, amețeli, amorțeli și alte de-astea. Ca să nu mai spun că m-am apucat cu noaptea-n cap să-mi caut cei trei frați (ne)pătați (nu-mi închipui ce-am putut să visez azi-noapte), tot pe Facebook, trimițând chiar și mesaje (unu, hai că exagerez), fără răspuns, către contul comunei cu pricina (cu pricina rădăcinii bastardului ce sunt). Eu zic că-l șterg pe-al meu, prea mă emoționează aiurea…

Lasă un răspuns

