Be My Soulmate Again

DSCN2911

Ştii că nu-mi place să cer, să rog şi să depind. Ştii că scriu aici, pentru că nu pot să-ţi scriu ţie. Ştii că teama mea de respingere întrece orice limită. Ştii că decât să rog pe cineva ceva, mai bine mor singură şi uitată de toţi. Ştii cum sunt şi ştiu şi eu. Suntem singurele din lumea asta care ştim cât de egoistă pot fi, cât de aiurită şi cât de impulsivă. Iar tu eşti tu – singura oamă de pe pământul ăsta, de care pot să mă rog fără să mă simt umilită. Poate doar puţin, dar o să-mi treacă de îndată ce o să faci mişto de mine. Ştii că suntem în continuare la fel, chiar dacă eu am bufeuri de nevoie de atenţie şi mă manifest preadolescentin. Cred că am atins punctul în care mi-am dat seama că nu pot trăi singură la nesfârşit şi am vrut să fii cu mine când cuceresc lumea. Bineînţeles că până una-alta, lumea m-a cucerit pe mine, mai exact un lum, pentru că mie mereu trebuie să-mi fie greu, lung, trist şi dor. Aşa că deschid chat-ul nostru în fiecare dimineaţa să-ţi povestesc, uitând pe moment că te-am alungat de tot până şi pe tine, şi îl închid la loc după câteva ore, nepovestită. Şi am sufletul plin şi nu ştiu ce să fac cu el aşa şi sunt îngrozită. Şi în egoismul meu, m-am gândit că poate vrei să mă ierţi şi nu ştii dacă merit. Ei, bine, nu merit, dar îmi doresc.

Pupici, iubire

Un gând despre „Be My Soulmate Again

  1. Fa, vreau sa te iert si te iert in fiecare zi, atunci cand cred ca mi-ai gresit cu ceva. De cele mai multe ori nu cred asta. De cele mai multe ori cred ca eu am gresit, ca nu ti-am fost suficient de aproape. Poate ca nu este suficient sa-i fii aproape unui om cu inima si cu gandul. Poate ca trebuie exprimat intr-un fel, iar eu inca nu am descoperit felul in care sa iti arat asta. Poate ca nu am invatat sa-ti fiu prietena. Si mi-e teama sa nu gresesc din nou. Mi-e teama de cuvinte, mi-e teama de tine si de cum ma poti alunga din nou.

    Apreciază

Lasă un răspuns

