Erată

N-o s-o iau de la capăt. Ştiu ce am şi sunt fericită că am. Altfel aş fi, într-adevăr, nefericită. Aşa, sunt doar neîmplinită dintr-un punct de vedere care oricum nu mai contează pentru mine de mult timp. Am întrezărit o rază de speranţă şi, cum sunt oarbă ca un liliac, am crezut-o. Şi-a fost cădere, că dacă ar fi fost zbor, nu se frângea aşa, cu una, cu două. Am plâns? Încă nu. Mi-e dezamăgirea adunată ghem în stomac, sper să nu se transforme şi ea în vreun monstru. În rest, e totul bine. Şi foarte, foarte pustiu.

Lasă un răspuns

