2014

A fost anul vindecării. Al descătuşării, al aerului inspirat cu nesaţ, al aripilor, al iubirii venite de nicăieri – născătoare de mici dezastre în calmul absolut ce se lăsase peste lume. A fost anul ploilor: asupritoare, melancolice, tiranice, sufocante, dar şi al celor în care am dansat desculţă şi nebună, eu şi umbrela mea colorată. Al cuvintelor care s-au desprins din sufletul meu bolnav şi au căzut aici, înşirându-se şi contorsionându-se, uneori balsamice, alteori pumnale. A fost anul împăcării, al învăţării de a pierde, al speranţei renăscute. Al acceptării faptului de a da voie greşelilor să fie. De a nu putea şterge, desface, anula, uita, dar de a putea ierta. De a mă putea ierta. A fost anul în care mi-am privit în ochi toţi demonii – cunoscuţi şi necunoscuţi – şi în care m-am luat la trântă cu ei. Anul non-inerţiei. Al răspunsurilor la toate întrebările, rostite sau nerostite. Anul în care am aflat că orice nefericire mare atrage după sine o fericire şi mai mare, şi nu invers. În care fugile au fost întoarceri, în care mi s-a dat fără să mi se ceară nimic în schimb, în care rănile s-au închis fără teama de a se mai deschide. A fost anul regăsirilor, al trezirii, al tuturor timpurilor în care nu m-am mai ştiut. Al căutării mele şi al bucuriei că mai sunt, încă, acolo. A fost anul meu bun, în care doar eu, în cel mai egoist mod posibil, am contat. A fost primul an în care mi-a păsat atât de mult de mine, încât mi-am scos sufletul afară, l-am curăţat, l-am lustruit şi l-am lăsat să fie suflet, nu ruină.

În continuare, nu pot să-mi doresc decât să fiu. Aşa cum ştiu eu mai bine.

Lasă un răspuns

