Honey,

Îmi vine să mă întind pe jos şi să… dorm. Am vrut să zic să mor, dar nu, deşi afară e vreme de tăiat venele timpului, să nu mai curgă prin ele deşertăciune. N-am dormit toată noaptea, m-a durut măseaua şi tu. La un moment dat aş fi putut jura că, la halul în care somatizez totul, m-ai durut doar tu.

Acum sunt amorţită şi ameţită, mă aştept la mici crize de anxietate – intemperii normale, având în vedere… Doar că de data asta sunt cu garda jos şi nu ştiu cum să nu mai fiu atât de oribil de vulnerabilă. Cred că ultima oară când m-am pus laolaltă nu m-am cusut cum trebuie şi mă tot destram, cu deosebire prin locurile în care a trebuit să cos cu aţă mai groasă, ca să ţină.

Mi-era teamă să nu înnebunesc de prea multă fericire, acum nu îmi mai e. Yang-ul îmi este echilibrat cu un succes brutal de yin, nu e pericol de dezechilibru în universul meu. Mi-e teamă, însă, că încă o dată ar fi prea mult pentru mine, mai ales că tu…, noi… Mi se îneacă cuvintele şi eu odată cu ele numai când mă gândesc, de-aia nici nu mă gândesc, doar că nu mă poţi urca pe Everest şi apoi să-mi dai drumul de acolo. Nu se face. Nu mai ştiu să cad. Nu mai pot abisuri în loc de nopţi şi dimineţi lungi de tristeţe interminabilă. Mi s-au stricat şi căştile, îmi plânge Sia numai într-o ureche; le-am schimbat cu altele care ţipă. Cât de strident poate să fie faptul că I wake up, I wake up, I wake up, I wake up, I wake up, I wake up, I wake up aloooooooooone?…

Lasă un răspuns

