De ţinut minte

Azi noapte am avut o revelaţie: mă sabotez singură în cel mai mare hal. Nu ştiu ce am cu mine, dar ştiu eu (de unde, nu ştie nimeni) că totul se va termina sau că nici nu va începe, aşa că, decât să mă bucur că am, mai bine stau botoasă că nu voi avea. Nu ştiu când am devenit aşa, dar lucrurile astea trebuie să înceteze. Şi aseară am avut o revelaţie: cineva, pe lumea asta, chiar mă iubeşte şi e dispus să-şi dea viaţa peste cap pentru a fi cu mine. Apoi am ştiut că dincolo de toate hârtoapele prin care trebuie să trec, în final vom fi doar noi doi, privindu-ne în ochi. Nu-mi trebuie plasturi antidragoste, îmi trebuie doar puţină încredere în mine. Sper să nu uit asta.

Lasă un răspuns

