Honey,

N-am mai dormit de mult, parcă sunt Al Pacino în filmul ăla în care n-a mai dormit de mult… Nici n-am mai plâns de mult pe stradă. Ştii că lumea îşi fereşte privirea când vede un om plângând pe stradă? Aşa, de parcă omul ăla are un defect major la care nu poţi să te uiţi sau poate de teamă să nu se ia, nu ştiu. Cert e că imediat ce am lăsat copiii la şcoală şi am rămas cu singurătatea mea în mijlocul trotuarului plin de oameni unii mai grăbiţi şi mai veseli decât alţii în soarele ăsta care parcă-mi râdea în faţă, nu m-am mai putut abţine. Mă dor căutările tale, ţi-am zis că atâta timp cât încă mai cauţi, înseamnă că nu m-ai găsit. Mă doare faptul că te gândeşti să pleci înainte de a veni. Eu sunt atât de naivă încât cred cu încăpăţânare în dragostea aia unică şi în adâncile bătrâneţi până la care am putea trăi fericiţi. Da, fericiţi, honey, pentru că fericirea chiar există şi e chestia aia pe care o simt eu de fiecare dată când mă gândesc la tine. Căutările mele (sau mai bine zis aşteptările mele) s-au încheiat în fracţiunea aia de secundă în care am ştiut atât de deplin că tu eşti. Nu vreau să fiu o amintire pe care să o iubeşti mereu, vreau să fiu a ta, fizic, total, mereu. Vreau să te doară când nu sunt acolo şi vreau să mă laşi să te fac fericit, fără să-ţi fie teamă. Mă dor toate iubirile neîmplinite sau terminate, dar mă mint cu gândul că n-au fost să fie. Şi nu e adevărat în toate cazurile, poate că unele ar fi fost să fie dacă cuiva nu i-ar fi fost teamă sau dacă cineva ar fi ştiut ce a aflat când şi-a privit sufletul sfâşiat. Şi nu o să plec, honey, pentru că eu nu caut nimic altceva şi pentru că sunt cea mai statornică fiinţă din lume. Nu o să găseşti toate răspunsurile la mine, unele sunt la tine. Poate că nu eşti pregătit să renunţi la…, sau poate că eu nu sunt, într-adevăr, ceea ce cauţi. Sunt atâţia „poate”, că dacă i-aş înşira pe toţi care mă bântuie, aş termina mâine dimineaţă şi iar n-aş dormi. Sunt plină de defecte şi nu sunt, probabil, aşa cum îţi doreşti tu să fiu, dar tot ce ştiu e că nu vreau să trăiesc fără tine.

Lasă un răspuns

