Punte

flat,800x800,070,f

Şi vine câte o dimineaţă ca asta, în care nu pot altceva decât să mă cuibăresc în braţele tale, să-ţi simt căldura somnului semitreaz în care încă eşti cufundat, şi bătăile inimii care se întrepătrund cu ale mele, şi sărutările pe umărul stâng în timp ce mă cuprinzi ca să ştiu că sunt a ta şi să mă las în voia ameţelii dulci ce mă învăluie în timp ce mâna ta alunecă… Nu că aş vrea să mă desprind din visul ăsta al tău, dar şi dacă aş vrea, cum aş putea? Eşti dureros de departe şi de aproape în acelaşi timp. „Honey, noi suntem atât de… nu găsesc cuvântul, că putem să ne conectăm la nivel subconştient”, ţi-am şoptit în timp ce răsuflarea mea îţi mângâia urechea. Iar tu, în altă parte de lume, mă iubeai în acelaşi vis, şoptindu-mi la rândul tău „vreau să mai stau un pic cu noi…”

Lasă un răspuns

