Între două focuri

Aseară a bubuit moara fabricii de pâine. Ditamai focul se ridica deasupra stadionului de lângă fabrică, unde era meci şi de pe care s-a filmat odioşenia. Alţi răniţi, altă groază. Unul dintre ei a murit, am aflat de dimineaţă. Praf de făină zboară de ceva vreme, nestingherit, prin aerul din cartier (ştiu asta pentru că lucrez în zonă) şi nimeni nu-şi făcea probleme că până şi făina poate să ucidă. Într-adevăr, rămâne de stabilit care au fost cauzele exploziei, dar prima ipoteză a fost asta: „Se pare că explozia s-a produs din cauza pulberilor emanate de la făina care era în proces de producţie, corelate cu ventilaţia care nu a fost dimensionată la capacităţile specifice calităţii de făină prelucrată.”

Azi noapte, pe fondul celor întâmplate în ultima săptămână, probabil, am avut un coşmar cu draci, în două părţi, din care m-am trezit într-un final, am dat fuga la copii să văd dacă-s bine, am plâns cu fi-miu cel mare în braţe (că nu ştiu de ce era treaz la ora aia, darămite că habar nu am cât era ceasul), apoi m-am dus înapoi la somn şi am visat că mi-era frică să adorm ca să nu facă ăştia şi coşmarul 3. Fi-miu râdea de mine azi dimineaţă şi zicea că de-acum încolo tot aşa târziu o să se culce, că tre’ să stea să mă liniştească în caz de coşmaruri.

În altă ordine de idei, sunt o sensibilă pe care o afectează toate nebuniile astea şi vreau ca ele să nu se mai întâmple, pentru că nu e ca şi cum ar fi calamităţi naturale împotriva cărora nu poate face nimeni nimic. Sunt calamităţi… (in)umane.

Lasă un răspuns

