De ne…

Și ce dacă am șmotruit toată ziua, am spălat geamurile de pot să văd, în sfârșit, prin ele, am curățat pe jos, pe sus, pe la mijloc și prin colțuri? Cui îi folosește? Ah, da, desigur, mie în primul rând, ca atunci când mă așez în fața calculatorului, cu o bere în… stânga, să mă uit la un film deprimant care să îmi încununeze seara de sâmbătă, din perdele să-mi adie mireasmă suavă de levănțică, de pe geamuri să-mi sclipească voios luminițe și de pe tastatură să nu se mai pună praful pe degetele mele. Minunat! Stupida senzație de inutilitate pe care o am de când m-am trezit nu am reușit să o curăț, dar voi mai încerca, din nou, mâine.

Așadar, We Need to Talk About Kevin.

8 gânduri despre „De ne…

      1. Dacă e, eu nu fac parte din lumea aia. Nu pot pune link că nu mă descurc din telefon. Postarea se numeşte „Mă-ntorc pe dos, mă şterg de praf”, în 5 aprilie parcă. Dacă nu găseşti, pun link când ajung la un calculator.

        Apreciază

    1. Nici eu nu locuiesc singură, s-a întâmplat asta doar timp de câteva luni, cândva, demult, și chiar și atunci aveam casa plină mereu. Dar treaba ăsta cu curățenia, în loc să mă învioreze, mă indispune de-a dreptul, mai ales că trebuie făcută când ți-e lumea mai dragă. Senzația de inutilitate va trece, cu siguranță, mâine, când totul va fi la fel ca înainte de a mă apuca să fac curat 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

