Vara asta

13934593_1186540818053794_4491725101103463794_n

Dimineață. Înnorat. Aproape toamnă.

Vara asta mi-a luat cuvintele și mi le-a ascuns. M-a lăsat să fiu fericită. Liniștită, atât cât sunt eu capabilă. O liniște agitată, desigur, cu multe întrebări care mai de care mai existențiale, dar așa este liniștea mea – incoerentă. Vara asta m-am jucat de-a v-ați ascunselea cu mine. Un pic, nu mult. M-am găsit de fiecare dată, deși uneori am avut tendința să mă ascund bine, bine de tot, de parcă n-aș mai fi vrut să mă găsesc vreodată. Impresii. Am descoperit că sunt tenace. Am descoperit că pot să mă las iubită, nu e chiar așa de grav cum pare. Am descoperit o grămadă de alte lucruri pe care le-am uitat acum, dar sunt sigură că le-am pus acolo unde trebuie, pe raftul cu lucruri bune.

Dimineață. Liniște. Hârtii. Cafea. Râsete.

Au mai rămas câteva secrete de descoperit printre valuri, nisip, scoici și răsărituri roz de soare. Acolo unde este începutul și sfârșitul tuturor lucrurilor. Dar mai ales începutul. Mă voi întoarce.

Lasă un răspuns

