Proverbe

felinar-solar-12v-din-otel-si-sticla-rosu

În urechi îmi picură cuvinte precum cimitir, flori, ceapă, farfurie și îmi revin din visarea în care pluteam la timp să o aud pe Violeta rostind pe tonul ei cel mai intelectual cu putință: ei, ce să-i faci, câte case, atâtea bordele. Say what?!, țip în sinea mea. Măcar pluralul la bordel de-l zicea bine. Dar apoi mă liniștesc, gândindu-mă: stai așa, că e bine, doar pluralul la bordei nu e bordeiuri. Contrar obiceiului meu de a ignora cu desăvârșire convorbirile telefonice zgomotoase ale Violetei, ciulesc urechile. Sunt curioasă dacă interlocutoarea i-a trântit telefonul în nas sau asta este demonstrația vie a proverbului: cin’ se-aseamănă se-adună. Nu i-a trântit telefonul în nas. Discuția continuă pe același ton. În fond, cine sunt eu să știu toate proverbele?

foto

3 gânduri despre „Proverbe

Lasă un răspuns

