Despre mine

o să mă-mpac cu gândul
că niciodată
n-o să știu tot despre nimic,
nici chiar despre tine
(ce bine
de mine)
și-o să mi-l prind
în păr
ca pe o floare
ruptă din soare
(la apus,
cu mirare);
o să-mi presar în ochi
iluzii,
să dorm
mai bine
(probabil,
de mâine),
iar pe răni
o să-mi pun
niște
sare
(pentru
purificare);
o să-mi târăsc
ființa grea
de atâta nimic
după mine
(furci
caudine)
așteptând ca într-o zi
să mai aflu
câte ceva
despre mine
(cu tine-
fără tine).

15 gânduri despre „Despre mine

  1. Se ia un gând
    Și se presară
    Spre seară,
    Cu vise de argint
    Din luna curată.
    Și se mai ia un gând,
    Spre aducere-aminte,
    Care să-mi spună despre
    Necunoașterea de sine,
    De mine,
    De…

    Frumos ai scris despre!
    Și ai adăugat și sare (pentru purificare”.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

