Erratum

Am întredeschis ușa și am aruncat o privire. A căzut fără niciun zgomot în mijlocul camerei întunecate, de parcă acolo nu exista nici timp, nici spațiu. Și deși simt că acest parcă este în plus, atâta timp cât există, totuși, o urmă de îndoială, nu pot renunța la el. Așadar, parcă timpul și spațiul nu existau, iar greșelile, vinile și neiertările dormeau pe jos, claie peste grămadă, fără să respire: cel fără de păcat dintre voi să arunce cel dintâi piatra! Dacă ar fi respirat, aș fi putut număra secundele. Cât despre spațiu, cum poate fi el măsurat în condiții de beznă totală? Și cum mi s-a arătat limpede că lucrurile există în măsura în care le percepi, am demonstrat, iată, atemporalitatea și aspațialitatea camerei în care privirea pe care am aruncat-o prin ușa întredeschisă a căzut fără niciun zgomot. Astfel, am amputat moartea: în definitiv, iubirea e, uneori, o pasăre Phoenix.

4 gânduri despre „Erratum

Lasă un răspuns

